U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen.

Online mogelijkheden

Afspraak maken voor een bezoek aan ons Publieksplein

www.zoetermeer.nl/afspraakmaken

Afnemen van producten of diensten

www.zoetermeer.nl/dienstverlening

Schade, vuil of overlast melden

Melding openbare ruimte

MijnGemeente app

Een klacht indienen of een vraag stellen

Klacht indienen

Vraag stellen

Andere mogelijkheden wanneer wij u online niet kunnen helpen

  • Op werkdagen van 8.00-17.00 uur: telefonisch via 14 079 (vanuit buitenland 0031 79 346 8004).

    Voor spoedmeldingen over de openbare ruimte kunt u ook buiten kantoortijd bellen naar 14 079,
    24 uur per dag, 7 dagen per week.

    Telefoongesprekken kunnen soms worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Deze gesprekken worden alléén gebruikt om onze medewerkers op te leiden.
  • WhatsApp via 06 55449955
    • Wij behandelen WhatsApp-berichten tijdens onze telefonische openingstijden.
    • Wij communiceren in onze WhatsApp-berichten in de 'je' vorm.
    • Stuur geen privé-gegevens mee met uw bericht, zoals foto's en documenten. Wij vragen en sturen ook geen persoonlijke (privacygevoelige) gegevens via WhatsApp.
    • Het is niet mogelijk om via WhatsApp een afspraak met de gemeente te maken, wijzigen of annuleren. Een afspraak maken gaat eenvoudig en snel via www.zoetermeer.nl/afspraakmaken. Ook kunt u veel producten online afnemen op www.zoetermeer.nl/dienstverlening.
    • Via WhatsApp kunt u geen bezwaar of bijbehorende stukken indienen. Kijk voor meer informatie op de pagina Bezwaar maken.
    • Via WhatsApp kunt u geen melding openbare ruimte doorgeven. Schade, vuil of overlast kunt u melden via Melding openbare ruimte of met de MijnGemeente app.
    • Wanneer u een stelling bij ons neerlegt, dan reageren wij hier niet op.
       
  • Per post: Postbus 15, 2700 AA Zoetermeer. Post kunt u ook inleveren in de brievenbus aan Frankrijklaan 6.

Wat mag u van ons verwachten?

Servicenormen