Contact opnemen
U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen.
Online mogelijkheden
- Afspraak maken voor een bezoek aan ons Publieksplein: www.zoetermeer.nl/afspraakmaken
- Afnemen van producten of diensten: www.zoetermeer.nl/dienstverlening
- Schade, vuil of overlast meldt u eenvoudig en snel via Melding woon- en leefomgeving (openbare ruimte) of met de MijnGemeente app
- Een klacht indienen of een vraag stellen
Andere mogelijkheden wanneer wij u online niet kunnen helpen
- Op werkdagen van 8.00-17.00 uur: telefonisch via 14 079 (vanuit buitenland 0031 79 346 8004).
Voor spoedmeldingen over de openbare ruimte kunt u ook buiten kantoortijd bellen naar 14 079,
24 uur per dag, 7 dagen per week.
Telefoongesprekken kunnen soms worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Deze gesprekken worden alléén gebruikt om onze medewerkers op te leiden.
- WhatsApp via 06 55449955(externe link)
- Wij behandelen WhatsApp-berichten tijdens onze telefonische openingstijden.
- Wij communiceren in onze WhatsApp-berichten in de 'je' vorm.
- Stuur geen privé-gegevens mee met uw bericht, zoals foto's en documenten. Wij vragen en sturen ook geen persoonlijke (privacygevoelige) gegevens via WhatsApp.
- Het is niet mogelijk om via WhatsApp een afspraak met de gemeente te maken, wijzigen of annuleren. Een afspraak maken gaat eenvoudig en snel via www.zoetermeer.nl/afspraakmaken. Ook kunt u veel producten online afnemen op www.zoetermeer.nl/dienstverlening.
- Via WhatsApp kunt u geen bezwaar of bijbehorende stukken indienen. Kijk voor meer informatie op de pagina Bezwaar maken.
- Via WhatsApp kunt u geen melding openbare ruimte doorgeven. Schade, vuil of overlast kunt u melden via Melding openbare ruimte of met de MijnGemeente app.
- Wanneer u een stelling bij ons neerlegt, dan reageren wij hier niet op.
- Per post: Postbus 15, 2700 AA Zoetermeer. Post kunt u ook inleveren in de brievenbus aan Frankrijklaan 6.