Klacht indienen
U kunt een klacht indienen als:
- U niet netjes bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder.
- U geen antwoord krijgt op een brief of u te lang moet wachten op een antwoord.
- De gemeente zich niet houdt aan gemaakte afspraken.
- U vraagt om informatie, maar u krijgt deze niet van de gemeente.
- U niet tevreden bent over een aanbestedingsprocedure.
Wilt u iets melden?
Ziet u iets dat stuk is of opgeruimd moet worden? Doe dan een melding woon- en leefomgeving. Wij kunnen u dan sneller helpen.
Wat moet u doen
U kunt op 2 manieren een klacht indienen.
Online
Per post
Stuur uw klacht naar:
Gemeente Zoetermeer
Postbus 15
2700 AA ZOETERMEER
Hoelang duurt het?
- De gemeente neemt binnen 2 weken contact met u op om uw klacht te bespreken.
- Stelt de gemeente een onderzoek in? Dan ontvangt u binnen 6 weken een reactie op uw klacht.
- Voor het behandelen van ingewikkelde zaken geldt een periode van 10 weken. Wij informeren u hierover.
- Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman.
Vragen over de behandeling van uw klacht?
- Bel met 14 079 en vraag naar de afdeling Juridische Aangelegenheden.