Aangepast dienstregeling van Afvalinzameling door hitte
De hitte houdt nog een paar dagen aan en daarom zijn er een aantal wijzigingen voor Afvalinzameling waar u rekening mee moet houden.
- Morgen gaan onze vuilnismannen en -vrouwen om 06:00 uur al starten met het legen van de vuilnisbakken. Wilt u vanavond om 22:00 uw bak al buiten zetten? Dan zorgen wij dat deze netjes geleegd worden.
- Het Zelfbrengdepot is vanwege de hitte alleen in de ochtend open en sluit vrijdag en zaterdag om 12:00 uur. Excuses voor het ongemak.
De verwachting is dat de dienstregeling vanaf maandag weer normaal verloopt. Houd Zelfbrengdepot | Gemeente Zoetermeer in de gaten voor de actuele openingstijden.
