"Vlucht gemist? Dit is de plek". De gemeente zet met deze nieuwe campagne Zoetermeer op de kaart in de regio. De reclame-uitingen met beelden van bekende en onbekende Zoetermeerse plekken ziet u deze zomer in de hele regio. Zowel online als offline.

De campagne laat de veelzijdigheid van Zoetermeer zien. In de reclame-uitingen legt de gemeente linkjes tussen populaire vakantielanden, -gebieden en steden en verschillende vrijetijdslocaties in Zoetermeer. "Wordt het Rome, Monaco, de Alpen, Berlijn, Tokio of misschien toch Zoetermeer? Met deze regionale campagne met een knipoog laten we samen met lokale ondernemers zien dat je niet ver hoeft te reizen om werelds te genieten", licht wethouder Jan Iedema toe. Op deze manier wil de gemeente meer toeristen naar Zoetermeer trekken en lokale ondernemers onder de aandacht brengen.

Vlucht gemist

De ludieke campagne is geïnspireerd door de nieuwsberichten over gemiste vliegreizen deze zomer. Blijft u deze zomer op vakantie in eigen land of heeft u helaas een vlucht gemist? Gelukkig is in Zoetermeer, maar ook heel Nederland, nog genoeg te beleven om toch de vakantiesfeer te voelen. Meer over deze campagne vindt u op www.zoetermeerisdeplek.nl/zomer.

Over Bureau Citymarketing 

In 2021 kwam Bureau Citymarketing Zoetermeer met een nieuwe leus voor de stad: Zoetermeer is de plek. Het bureau is onderdeel van de gemeente Zoetermeer en wil Zoetermeer op de kaart te zetten als aantrekkelijke woon-, ondernemers-, studeer- en vrijetijdsstad. Meer over Bureau Citymarketing Zoetermeer is te vinden op de website zoetermeerisdeplek.nl

Wat maakt Zoetermeer voor u dé plek?

We nodigen inwoners, bezoekers, studenten en bedrijven in Zoetermeer van harte uit om te laten zien hoe veelzijdig de stad is. Heeft u vragen over de campagne? Of over Bureau Citymarketing Zoetermeer? We gaan graag met u in gesprek via ditisdeplek@zoetermeer.nl!