Heeft u van ons een brief gehad over uw Wmo-aanbieder Veade? Op deze pagina vindt u de antwoorden op veel gestelde vragen. Heeft u na het lezen nog andere vragen? Neem dan vooral contact op met ons door te bellen met telefoonnummer 14 079.

Krijg ik tussen 1 en 9 november huishoudelijke hulp?

Ja, als u op dit moment een contract heeft bij Veade, krijgt u tussen 1 en 9 november zorg zoals dit bij u is ingepland.

Ik lees dat ik huishoudelijke hulp blijf krijgen van Veade. Hou ik ook dezelfde hulp als die ik nu heb?

Wij kunnen niet zeggen of dezelfde hulp bij u blijft schoonmaken. U kunt hierover contact opnemen met Veade.

Eerder wilden jullie de samenwerking met Veade stoppen. Waarom gaan jullie nu toch weer met hun samenwerken?

De gemeente heeft nieuwe afspraken gemaakt met Veade. Vanaf 9 november gaan wij opnieuw samenwerken met dit bedrijf.

Ik wil overstappen naar een andere zorgaanbieder. Kan dat?

Ja, u kunt overstappen naar een andere zorgaanbieder. Neem hiervoor contact op met de gemeente via 14 079.

Ik was cliënt bij Veade maar ik krijg nu huishoudelijke hulp van een andere aanbieder. Kan ik terug naar Veade?

Ja, dit kan. U kunt hiervoor contact opnemen met de gemeente via 14 079. Het kan wel zijn dat er dan een andere hulp bij u kunt schoonmaken als dat u gewend bent. Wilt u graag dezelfde hulp dan kunt u contact opnemen met Veade om na te vragen of deze hulp nog beschikbaar is.