Inkoop & aanbesteding

Home > Ondernemers > Inkoop & aanbesteding

Inkoop & aanbesteding

Wilt u als ondernemer zaken doen met de gemeente? Dan heeft u te maken met het inkoop- en aanbestedingsbeleid.

  • Aanbestedingsopdrachten

    Bij het inkopen en aanbesteden wil de gemeente Zoetermeer een integere en betrouwbare opdrachtgever zijn die aanbieders gelijke kansen biedt. In de beslisboom inkoop en aanbesteding staat een schema wat inzichtelijk maakt wanneer de gemeente Zoetermeer welk proces gebruikt. Bekijk voor meer informatie het inkoop en aanbestedingsbeleid.

    Lees meer
  • Wie is bevoegd?

    Om snel te kunnen zien wie er bevoegd is om in bepaalde gevallen een beslissing te mogen nemen is een mandaatregister opgesteld. Het mandaatregister is geen formeel besluit maar een hulpmiddel om te kunnen zien wie bevoegd mag besluiten. Het mandaatregister is gebaseerd op de onderliggende (onder)mandaatbesluiten.

    Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met het secretariaat van de afdeling Juridische Aangelegenheden & Bestuursondersteuning (JABO) via telefoonnummer 14 079.

    Voor meer informatie: www.zoetermeer.nl/mandaatbesluiten

  • Flextender, marktplaats inhuur derden

    Flextender is een organisatie die een online marktplaats aanbiedt voor inhuuropdrachten.
    Meer informatie over Flextender.

  • Social Return of Investment (SROI)

    Door Social Return of Investment helpt u als opdrachtnemer van de gemeente werkzoekenden en leerlingen aan een baan of stageplek. U gebruikt hiervoor een percentage van de inschrijfsom van uw opdracht. Het standaard percentage is 5%: het percentage dat op uw opdracht van toepassing is, vindt u terug in de offerteaanvraag, selectie- of aanbestedingsleidraad.

    Lees meer
  • Factureren

    Gemeente Zoetermeer streeft ernaar facturen binnen twee weken te betalen. Ondernemers kunnen hierbij helpen door facturen op een juiste wijze in te dienen.
    Meer over factureren

  • Algemene voorwaarden

    De gemeente Zoetermeer hanteert bij haar inkopen en aanbestedingen afhankelijk van het type opdracht, verschillende algemene voorwaarden.

    Lees meer
  • Contact

    Heeft u vragen of wilt u meer informatie over het inkoop- en aanbestedingsbeleid van de gemeente Zoetermeer? Bel 14 079 of vul het contactformulier in.

Ter Zake Het Ondernemershuis

Markt 3, 2711 CZ Zoetermeer
telefoon: 14 079
e-mail: info@tzho.nl
website: www.tzho.nl