Belastingen
Verkeerde incassodatum in april
In april is de automatische afschrijving per ongeluk op woensdag 21 april gezet (in plaats van maandag 26 april). Wij begrijpen dat dit mogelijk voor u financieel niet goed uitkomt. Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om de incasso-opdracht bij onze bank stop te zetten.
Kunnen wij het termijnbedrag niet afschrijven? Bijvoorbeeld omdat er te weinig saldo op uw rekening staat? Dan heeft u 2 keuzes:
- U maakt het termijnbedrag eenmalig zelf over.
- Maakt u het termijnbedrag niet zelf over? Dan wordt het termijnbedrag van de maand april bij het nog openstaande restbedrag opgeteld. Het termijnbedrag van de automatische incasso voor de komende 10 maanden wordt dan hoger. De eerstvolgende afschrijving is op 26 mei.
Onze excuses voor het ongemak.
Eind februari worden de gemeentelijke belastingaanslag(en) en WOZ-beschikkingen verzonden.
Regel uw gemeentelijke belastingzaken online via Mijn belastingen.
Actueel
Actueel
Betalen en kwijtschelden
Belastingen en heffingen
Belastingen en heffingen
Regelgeving
Ondernemers
Ondernemers
Kijk voor informatie op
www.zoetermeer.nl/ondernemers
Contact
Houd op dit moment rekening met een langere wachttijd aan de telefoon.
Het Stadhuis is gesloten:
- dinsdag 27 april
- woensdag 5 mei
- donderdag 13 mei
- maandag 24 mei