Belastingen

Home > Inwoners > Belastingen

Belastingen

Verkeerde incassodatum in april

In april is de automatische afschrijving per ongeluk op woensdag 21 april gezet (in plaats van maandag 26 april). Wij begrijpen dat dit mogelijk voor u financieel niet goed uitkomt. Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om de incasso-opdracht bij onze bank stop te zetten.

Kunnen wij het termijnbedrag niet afschrijven? Bijvoorbeeld omdat er te weinig saldo op uw rekening staat? Dan heeft u 2 keuzes:

  1. U maakt het termijnbedrag eenmalig zelf over.
  2. Maakt u het termijnbedrag niet zelf over? Dan wordt het termijnbedrag van de maand april bij het nog openstaande restbedrag opgeteld. Het termijnbedrag van de automatische incasso voor de komende 10 maanden wordt dan hoger. De eerstvolgende afschrijving is op 26 mei.

Onze excuses voor het ongemak.


Eind februari worden de gemeentelijke belastingaanslag(en) en WOZ-beschikkingen verzonden.
Regel uw gemeentelijke belastingzaken online via Mijn belastingen.

Contact

Houd op dit moment rekening met een langere wachttijd aan de telefoon.